Dancing with the Harmo groot succes

Na een filmconcert, een Musical Night en een circusconcert was dit jaar het thema Dancing With The Stars. Het dorpshuis werd omgetoverd tot balzaal en het werd een prachtige avond.

Ondanks het mooie weer was er geen zitplaats meer te verkrijgen om 19:30 toen de harmonie de avond opende met het nummer Sway. De harmonieklanken vulden de zaal en de 6 aanwezige dansparen dansten meteen vol enthousiasme door de zaal.

Voor de pauze werd er voornamelijk ballroom gedanst en gespeeld, na de pauze passeerden de Latijns Amerikaanse dansen als de samba, rhumba en de jive de revue. De presentatie was in handen van Geert Bouwman die de nummers op zijn bekende eigen manier aankondigde. Maaike van Schooten vroeg in de Green Room de dansers naar hun ervaringen zoals ook bij de tv-versie gebeurt.