Angeren in Disney Sfeer

Het concert was super. De meer dan 225 aanwezig toeschouwers vonden vooral de combinatie tussen video en orkest een ontzettend leuk idee. De aankondigingen werden namelijk dit keer niet door een spreekstalmeester of een ladyspeaker verzorgd, maar door de leden die mee waren geweest naar Disneyland Parijs. En zo was de ene aankondiging vanuit een Achtbaan en een andere voor de attractie Pirates of the Caribbean etcetera.

Het publiek werd bij binnenkomst hartelijk begroet door Sneeuwwitje, een paar dwergen en de gemene Cruella de Ville

Naast het harmonie-orkest traden ook de MusicKids voor het eerst op. Ook zij waren helemaal into Disney. Ook het leerlingenorkest speelde een drietal nummers. En dat klonk heel goed!

Hanneke Engels zong de schitterende nummers Colors Of The Wind (from Pocahontas) en Can You Feel The Love Tonight (uit de Lion King) en wist hiermee menig toeschouwer te emotioneren.

later meer…  eerst lekker van de zon genieten.

Heeft u een leuke avond gehad??? Zet het dan in ons gastenboek!

de foto’s worden momenteel ontwikkeld 🙂

Foto: het grootste gedeelte van het orkest poseert nog even voor ze het podium betreden.