Harmonie ook Strijdbaar!

Al jaren worden er toezeggingen gedaan aan Angeren, maar al jaren gebeurt er niks. Daarom is er een stichting en vereniging Strijdbaar Angeren in het leven geroepen die hier genoeg van heeft en de politiek weer wakker moet schudden.

En zo trokken er 126 'strijdbaren' naar het Junior College in Bemmel om de raadsvergadering bij te wonen. De harmonie en schuttersgilde St. Bavo marcheerden gezamenlijk de zaal binnen waar luidkeels “Goa stoan a-j veur Angeren bun” werd gezongen en gespeeld”. Maandags waren er al spandoeken gemaakt met leuzen als “De maat is vol” en “Onze noo(d)t is te hoog”
Een speerpunt voor de harmonie is dat we gebruik willen maken van een geschikte repetitieruimte. Op dit moment is dat alleen de recreatiezaal en in verband met krapte in het Dorpshuis is deze ruimte 1/3e van de tijd niet beschikbaar voor ons. Hierdoor kan er niet goed gerepeteerd worden.
Zie hieronder een filmpje
zp8497586rq