Snuffelcircuit voor basisschool groot succes!

Afgelopen vrijdag 9 december heeft een groot aantal leden van de harmonie presentaties en demonstraties gegeven voor de leerlingen van basisschool. De leerlingen van groep 3 t/m 8 mochten alle instrumenten uitproberen en alle vragen stellen die ze hadden over het muziek maken en spelen in een orkest. De dag was een doorslaand succes, de leerlingen waren allemaal ontzettend enthousiast.

De dag was de aftrap voor het muziekproject dat de harmonie dit jaar verzorgt voor de leerlingen van de basisschool. Het project duurt 4 maanden en in elke maand komen we 1 keer een les verzorgen voor de kinderen uit groepen 3 t/m 8. In deze lessen leren de leerlingen alles over spelen in een harmonieorkest, onze houten blaasinstrementen, de koperen blaasinstrumenten en het slagwerk van een harmonieorkest. In mei sluiten we het project feestelijk af met een afsluitende thema-avond waarop de leerlingen alles wat ze hebben geleerd in het project kunnen laten zien aan hun ouders. Ook kunnen de kinderen meedoen met spelletjes en wedstrijdjes en kunnen ze luisteren naar vele optredens verzorgd door de harmonie.

Heb jij meegedaan met de snuffelrondes op 9 december en wil jij meer informatie over de opleidingen of wil je je aanmelden voor een gratis proefles? Klik dan hier of mail naar opleidingen@harmonie-angeren.nl

Bekijk de foto”s van het snuffelcircuit op 9 december hier!

[picasa width=”450″ height=”300″ bgcolor=”#ffffff” autoplay=”1″ showcaption=”1″ user=”jorisdebruijn123@hotmail.com” album=”es_SnuffelcircuitHarmonie”]