In Memoriam: Jan Jansen

Vandaag hebben familie, vrienden en bekenden ons zeer gewaardeerde lid Jan Jansen de laatste eer bewezen. De harmonie kon natuurlijk niet ontbreken tijdens deze uitvaart. Naast ongeveer 60 jaar lidmaatschap bij de harmonie was hij ook al bijna 25 jaar lid van het seniorenorkest in Nijmegen.

In december 2011 werd een ernstige ziekte bij hem geconstateerd, niet wetende dat het zo snel zou gaan. Hij wilde nog zoveel doen! Jan had zelf al enkele mooie nummers van de harmonie genoteerd welke hij graag wilde horen.

We herinneren Jan als een vaste kracht in het orkest. Regelmatig onderscheiden aan het eind van het seizoen als lid met de hoogste aanwezigheid. Het concert “Angeren LIVE” t.g.v. het 90-jarig jubileum was zijn laatste concert met de harmonie. We zullen hem missen!

Jan in gesprek met o.a. zijn dochter met wie hij 35 jaar samen muziek maakte

Close-up van Jan voorafgaand aan het concert Dancing With The Stars