Introductieles MusicKids: voor beginnende muzikantjes!

Ook dit jaar starten we weer met een nieuwe groep MusicKids: onze gratis opleiding waarin we kleine kinderen spelenderwijs kennis laten maken met muziek. Op woensdag 19 juni  geven enthousiaste leden van de harmonie alvast een proefles zodat dat de kinderen al voor de zomervakantie kunnen kijken of deze opleiding wat voor hen is. Alle kinderen zijn vrijblijvend welkom in het dorpshuis, maar aanmelden is wel een must! De les duurt van 18:00 tot 19:00 uur.

MusicKids 2012 nemen hun diploma in ontvangst

Wat zijn de MusicKids precies?

Het doel van de MusicKids is om kinderen op jonge leeftijd spelenderwijs kennis te laten maken met muziek, zang en dans. Zij leren liedjes en leren ritme-instrumenten te gebruiken als ondersteuning bij het zingen, en ondertussen spelen en bewegen ze. Dit gebeurt door middel van spelletjes, verhalen en oefeningen die allen betrekking hebben op muziek en beweging. De lessen worden gegeven door enthousiaste leden van de harmonie met opleiding en ervaring op dit gebied. Na het behalen van het MusicKids diploma hebben de kinderen de mogelijkheid om door te gaan op de blokfluit. Na een jaar blokfluitles stromen de kinderen dan door naar een instrument uit de harmonie.

Introductieles voor de zomervakantie: woensdag 19 juni

De kinderen hebben één keer in de twee weken les op dinsdagavond. Voor de zomervakantie starten wij met een nieuwe groep MusicKids met een introductieles op woensdagavond 19 juni.  Zo kunnen de kinderen alvast kijken of ze het leuk vinden en of ze na de zomervakantie verder willen gaan. De groep gaat na de zomervakantie dus weer door (gratis) en zij sluiten af met een optreden tijdens een concert van de harmonie in december.

Meld je aan vóór 16 juni

Meld je aan door een mailtje met de gegevens te sturen naar opleidingen@harmonie-angeren.nl. Aanmelden kan via het contactformulier: Ga naar de  MusicKids pagina.