Kersconcert in de bongerd

Na een lang, koud voorjaar gaan we ervan uit dat nu dan toch eindelijk het warme voorzomerweer is aangebroken. Goed weer om de kersen te laten rijpen. Naar verwachting zal eind juni de kersenoogst worden binnengehaald. Maar dan zitter ook de spreeuwen op het vinkentouw.

Wij hebben besloten om op 20 juni a.s. de familie de Vries in de Kampsestraat 43 een handje te gaan helpen met het spreeuwen jagen. Maar dan wel op een ludieke manier: we sluiten dan namelijk ons seizoen af met een heus Kersconcert. Dit als woordspeling op dat andere fenomeen dat gebruikelijk aan het eind van het jaar plaatsvindt.

Het Kersconcert begint om 19:30 uur en zal een uiterst luchtig karakter hebben. Uiteraard biedt de familie De Vries u alle gelegenheid om tijdens het concert van hun kersen te genieten of na afloop een zakje mee naar huis te nemen.

Wij verwachten veel van deze nieuwe aanpak en hopen op uw grote belangstelling.

zp8497586rq