Angeren veel prijswinnaars rijker dankzij Miljoenenjacht

Een enthousiast publiek, een opzwepende presentator, vele cadeaubonnen en cheques en 10 prachtige muziekstukken uitgevoerd door het orkest: wat was het een geweldige avond!

Het spel

Op zaterdagavond 17 mei was het dan zover: na vele maanden van voorbereiding werd het themaconcert ‘Miljoenenjacht’ uitgevoerd voor een bomvolle zaal publiek. Tijdens het concert werd het spel Miljoenenjacht gespeeld door middel van de zenuwslopende Quiz en het ultieme Finalespel, exact zoals we dat gewend zijn van op TV. Extra was tijdens deze uitvoering van de harmonie dat aan sommige van de 20 koffertjes een muziekstuk was toegevoegd. Deze werden als prijs voor het hele publiek ter gehore werd gebracht. De kandidaten van de Quiz deden hun uiterste best om een plekje te bemachtigen voor het Finalespel. Dit leverde een aantal spannende maar ook hilarische momenten op. Uiteindelijk was Diana haar medekandidaten te slim af en ging zij door voor de hoofdprijs.

Prijzen!

Voor de complete publiek stonden er vele verassingen te wachten; zo maakte iedereen kans op een tiental cadeaubonnen die beschikbaar waren gesteld door onze sponsoren. Ook was er een bioscoopbon te vinden onder een van de stoelen in het publiek. Onze finalekandidaat Diana kreeg al helemaal niet de minste prijzen aangeboden door de bank. Een huiskamerconcert, dinercheque en uiteindelijk zelfs een weekend Disneyland Parijs zaten in de prijzenpot van deze zinderende finale van Miljoenenjacht.

Het spel werd gepresenteerd door Martijn van Vuuren en een aantal muziekstukken werd begeleid door de zangeres Milou Basten van de band ‘Seven Days Music’. Al met al was het een zeer geslaagde avond die we met trots kunnen toevoegen aan het rijtje van themaconcerten van de harmonie. Tot volgend jaar!

Bekijk alle foto’s hieronder. Of via deze link.

[picasa width=”450″ height=”300″ bgcolor=”#ffffff” autoplay=”1″ showcaption=”1″ user=”harmonieangeren@gmail.com” album=”es_20140517Miljoenenjacht”]