Zo. 29 nov. appelflappenconcert

Inmiddels een vast onderdeel in het programma van de harmonie. Het jaarlijkse Appelflappenconcert! Terwijl de muzikanten muziek maken kan het publiek genieten van heerlijke appelflappen die door de leden zijn gebakken.

Ook dit jaar staat er weer een gevarieerd programma op de lessenaars van de harmonieleden. Iets klassieker dan tijdens de themaconcerten, maar zeker de moeite waard. Wat te denken van het schitterende “Ross Roy” waarin het orkest u meeneemt door mooie melodielijnen. En wat te denken van het schitterende MacArthurpark?!

En natuurlijk kan een eerbetoon aan de dit jaar overleden orkestleider James Last niet ontbreken middels een prachtige fluitsolo “Einsamer Hirte”. Naast een solo voor fluit kunt u ook een solo voor bas horen in het muziekstuk “Groovie Peppie”.

Ook onze MusicKids zullen acte de presence geven.

Het programma start om 11 uur en zal rond 13 uur afgelopen zijn. Uiteraard gratis entree in het Dorpshuis in Angeren.