Heerlijke appelflappen

Nee dit bericht gaat niet over onze jaarlijkse actie dat we bij u aan de deur komen met Oliebollen en Appelbeignets. Daarvoor komen we weer bij u langs op 30 december! (Bestellen kan alvast via deze pagina)

Dit bericht gaat over het afgelopen Appelflappenconcert. Naast enkele mooie muziekstukken door de harmonie traden de MusicKids op en werden enkele leden in het zonnetje gezet. Zo waren Jenny, Thijme en Ella 12,5 jaar lid en kregen Dianne en Henriette een speldje voor respectievelijk 25 en 40 jaar lidmaatschap. Nogmaals van harte!

Het mooiste speldje ging naar Ton Janssen. Hij ontving uit handen van Burgemeester Schuurmans een speldje voor 60 jaar lidmaatschap! Ton heeft altijd ontzettend veel gedaan voor de harmonie. Vele bestuursjaren, voorzitter, opleidingscommissie en nog veel meer. Helaas voor ons is dit ook aanleiding voor hem om te stoppen met het bespelen van de tenorsaxofoon. Na 60 jaar is het tijd om het rustiger aan te gaan doen en hij gaat dat doen bij het seniorenorkest in Nijmegen. Ton, bedankt voor alles!