Kids in Concert 2017 was een groot succes!

Met fantastische aankondigingen van Tjard en Daan, en hele muzikale bijdragen van alle leerlingen werd het Kids in Concert weer een heel geslaagde avond.

Er kwam van alles aan bod:

De MusicKids, kinderen uit groep 2 en 3 hebben in 8 maanden ritmes geleerd, blokluit en boomwhackers spelen. Dit lieten ze allemaal horen tijdens hun optreden. En het liedje De Wereld van Kinderen voor Kinderen, met een heel moeilijke tekst, werd uit het hoofd vol overtuiging gezongen. Prachtig!

De blokfluiters lieten onder leiding van Emmely een heel mooi stuk horen.

Verder kwamen er een aantal slagwerksolo’s voorbij, Teun liet horen wat hij kan na een half jaartje les en Daan en Lotte lieten horen hoe het klinkt als je op A-niveau speelt.

De avond werd afgesloten met het Jeugdorkest Volharding-Angeren, die drie technisch moeilijke stukken brachten die ze goed afgingen.

Bedankt allemaal!

Bekijk hier nog wat leuke foto’s