Waarschijnlijk het grootste (pop)concert ooit gegeven in Angeren. Met medewerking van diverse artiesten en begeleid door de jubilerende harmonie St. Caecilia uit Angeren moest er op het grasveld naast de basisschool in Angeren een evenement plaats gaan vinden waar nog jaren over nagepraat zal worden. Het evenement is omwille van de slechte weersverwachtingen verplaatst naar binnen zodat het weer geen spelbreker kan zijn van het muzikale programma. De avond zal een proms-achtige opzet krijgen met een 3 uur durend non-stop-programma. Oftewel, een groot orkest, een pop/rockband, diverse artiesten en een uitzinnig publiek.

Nabeschouwing Angeren LIVE

De mooie foto’s en videobeelden zeggen genoeg:

[picasa width=”450″ height=”300″ bgcolor=”#ffffff” autoplay=”1″ showcaption=”1″ user=”harmonieangeren” album=”es_AngerenLIVE”]

Bekijk alle foto’s van Angeren LIVE gemaakt door Henk Sluiter.

Na ongeveer 7 minuten komt de onderscheiding van Tom in bovenstaand filmpje.

Artiesten Angeren Live

we hebben een fantastische Stevie Wonder gevonden (Bert Louissen) en een minstens zo goede Frank Sinatra (Bob Bullee) die inmiddels optredens over de hele wereld heeft verzorgd.  Ook zal er nog een verrassingsoptreden plaatsvinden en Marloes Witjes zal de aanwezigen kennis laten maken met haar vioolspel (o.a. Schindlers List). Ook Tom Schraven (zanger) en Marjolein Buijs (zangeres) zullen te horen en te zien zijn. Dit alles begeleid door de jubilerende harmonie én rockband Bad Buckley.

Muziek

De hele avond zal een feest der herkenning zijn. Van klassiekers als John Miles’ “Music was my first love” tot een medley van ABBA, maar ook nummers van Coldplay en Tina Turner komen voorbij. Van het ingetogen en indrukwekkende thema uit Schindlers List tot stevige rock van Bad Buckley naar de soul van Stevie Wonder en weer terug naar de bronzen klanken van Sinatra en van daaruit meteen door naar de Hollandse Hits van Jannes en Frans Duijts.

Festivalterrein

Het evenement zpu plaatsvinden in de tuin van basisschool De Marang in het kader van de integratie van School en Dorpshuis tot Kulturhus. Dit grasveld zou worden omgebouwd tot festivalterrein.
Naast een podium voor het orkest zouden er twee tribunes worden gebouwd voor het publiek zodat er circa 150 zitplaatsen zijn verder zal het terrein worden ingericht met hangtafels voor staand publiek.
Deze opzet blijft nog steeds hetzelfde, alleen dan in de theaterzaal en foyer van het Dorpshuis.
Parkeren
Extra parkeerplaatsen zijn mogelijk in het begin van de Kampsestraat op het terrein van de familie Brandts. Gediplomeerde wegafzetters zullen u de weg hier naartoe wijzen.

Kaartverkoop Angeren Live

De kaarten voor Angeren Live zijn tot zaterdagavond 17:00 uur te koop bij Smits Mode & Wonen , Cafetaria Braulio en Het Dorpshuis in Angeren. Voor slechts 10,- euro bent u aanwezig op dit unieke en eenmalige evenement. Wanneer er nog kaarten beschikbaar zijn, kunnen deze op de avond zelf nog kaarten gekocht worden voor 12,50.

Dit concert wordt mede mogelijk gemaakt dankzij de steun van vele sponsoren en het Prins Bernhard Cultuurfonds:

Voor vragen, tips of ideeen, vul onderstaand formulier in:

1. admin zegt:

De kaarten gaan in de voorverkoop 10,- euro kosten en zijn vanaf 1 april te koop