Wat een briljant idee! Het All You Need is Love concert dat Robert ten Brink gaat geven, alleen wij hadden het idee al lang. Wij gaan namelijk ons eigen All You Need is Love concert geven in het Angerse Kulturhus met ‘onze eigen Robert’, maar ook hier zullen de videoboodschappen en de caravan niet ontbreken uiteraard voorzien van de mooiste ‘love songs‘. Dit vond plaats op zaterdagavond 21 april 2012 in Angeren.

De harmonie kan dit echter niet alleen.

• Ben jij daarom op zoek naar een leuke vriend of vriendin?
  • Wil jij je geliefde eens in het zonnetje zetten?
  • Ben je al jaren verliefd op iemand die het nog niet weet?
  • Heb je een mooi liefdesgedicht geschreven?
  • Zit je vriendje in het buitenland?
  • Wil je een lied zingen voor je partner?
  • etcetera, etcetera

Wat een warme avond was het afgelopen zaterdag. Een en al liefde in de zaal van het dorpshuis die was omgetoverd tot een liefdesarena.

Na de opening door blokfluitleerlingen begon het orkest met de toepasselijke titel “All you need is love” waarna presentator Martijn zijn opwachting maakte. Vanaf dat moment vlogen de liefdesboodschappen door de zaal. Zowel vanaf eerder opgenomen video’s in de caravan als spontane reacties vanuit de zaal. Zo werd de bank meerdere keren bezet door setjes en een enkele keer kwamen de tissues goed van pas.

Bekijk een aantal foto’s (met dank aan Henk Sluiter) hieronder om een indruk te krijgen.

Tussendoor speelde de harmonie uiteraard de mooiste lovesongs. Tijdens de All You Need is Love nachtclub kwamen de ‘kijkertjes’ weer tevoorschijn en kon er volop gedanst worden.

De liefdesfilm van de afgelopen jaren was natuurlijk de Titanic. En het was ook nog eens 100 jaar geleden dat het schip gezonken is. Voorzien van de prachtige beelden uit de film speelde het orkest dit nummer.

Zanger Lars Mak voorzag een viertal nummers van zang. Zo zong hij op voortreffelijke wijze “Avond” van Boudewijn de Groot, “Ik heb je lief”, een medley van Robbie Williams en de hit van Blof “Alles is Liefde”.

Wim Hendricks droeg tijdens het nummer Greensleeves als Jan van Veen (van Candlelight) een mooi gedicht voor en zo vloog de avond voorbij.

De komende weken zijn nog even druk voor de harmonie. A.s. donderdag is er alweer een feestelijk evenement. Het afsluitende muziekproject voor de basisschool en de week erna verleent het orkest weer medewerking aan de 4 mei herdenking.