Muzikaal Ommetje op 15 juli tussen 19 en 20 uur

Heel Nederland is dit voorjaar aan de wandel met de ‘ommetjes’ app. Combineer dit met een zestal plaatsen waar een duetje wordt gespeeld en je hebt een “Muzikaal Ommetje”.

Helaas kon door de flinke stortbui op 3 juni jl. het  “Muzikaal Ommetje” in Angeren niet doorgaan. Maar we gaan een nieuwe poging wagen. Op donderdagavond 15 juli wordt iedereen hierbij opnieuw uitgenodigd om na het eten tussen 19:00 en 20:00 een lekker ommetje te wandelen door Angeren.

Niks is te gek

Harmonie Angeren houdt niet van stilzitten, zeker niet in het jaar dat ze 100 jaar bestaat! Sinds kort mogen we gelukkig weer repeteren en we zijn dan ook al druk bezig voor het jubileumconcert op 6 november. Maar we willen toch ook graag het geplande “Muzikaal Ommetje” nog door laten gaan en hopen natuurlijk dat het weer ons deze keer gunstig gezind zal zijn.

Enkele leden klaar voor de start op een van de locaties van het muzikale ommetje

Muzikaal ommetje van 2 km

Voor 15 juli is een route uitgezet van circa 2 kilometer waar op een zestal plaatsen een aantal duo’s van de harmonie zorgt voor muzikale klanken. Met dit muzikale ommetje is het eerste optreden van de harmonie in 2021 een feit. Daarna zal het orkest weer verder repeteren en voorbereiden op een mooi concert op 6 november. De afwisselende duetjes zijn een mooie opstart en ook een compleet andere uitdaging voor de muzikanten.

Onder meer in de Wilhelminastraat, Pietershof, Duimeling en bij het evacuatiemonument op de dijk hoor je de muzikanten. Daar kun je een routekaartje meenemen zodat je geen duo zult missen. De route heeft geen start- of eindpunt, je kunt dus zelf kiezen waar je start.

Enkele muzikanten in actie in de Duimeling

Angerse blonde toeter na afloop

Na afloop van deze fysieke inspanning is het wellicht een idee om jezelf te verwennen met een ‘Angerse Blonde Toeter’. Deze is nog steeds verkrijgbaar via onze webshop en af te halen op Molenstraat 15 (voormalig Smits Mode) in Angeren.

1 antwoord
  1. Josephine en Ben Otters zegt:

Prachtig initiatief, wij zijn van de partij.
    Succes met de organisatie.
    Groet J en B.