Zaterdag 24 juni “Avond van de Filmmuziek”

Na een bezoekje aan De Avond van de Filmmuziek in de Ziggo Dome was de themacommissie eruit: film wordt het nieuwe thema!

Zoals je van de harmonie kunt verwachten was dit weer een mooie en afwisselende avond met uiteraard mooie filmbeelden bij de muziek. Wat te denken van James Bond, Armageddon en Ghostbusters, maar ook muziek uit recentere films als Sing en The Greatest Showman.

In twee keer drie kwartier nam het orkest het publiek mee door de magie van de filmmuziek uiteraard ondersteund met bijpassende filmbeelden. Uiteraard met muziek van legendarische componisten als John Williams en Hans Zimmer. Middels een spectaculaire lichtshow werd je als publiek de film ingezogen.

Bekijk alle foto’s: https://photos.app.goo.gl/kk6tjUYJNNUURbFy8

4dx ervaring

Ook konden gelukkigen gebruik maken van de unieke 4DX ervaring. De ventilator en de watersproeier waren een welkome aanvulling in de warme zaal.

Ook zal er een heuse 4d belevenis zijn, zullen Martijn van Vuuren en Daan van den Broek enkele nummers zingen en de avond aan elkaar praten.

Speciale Middag-editie voor kinderen

Voor kinderen is het vaak lastig om een van onze concerten te bezoeken gezien de speeltijden. Daarom is er nu een speciale ingekorte 45-minuten versie van ons concert speciaal voor kinderen. Om 16 uur start dit concert. Een laagdrempelige manier om je kids eens kennis te laten maken met een orkest, een lichtshow en mooie filmbeelden van o.a. The Lion King, Toy Story, Sing en Star Wars.

Entree is gratis. Zaal open 15:45; Start concert om 16 uur. Gratis popcorn!

Wie/Wat/Waar?

Zaterdagavond 24 juni 2023, Dorpshuis Angeren