Harmonie Angeren en Drumfanfare St. Bavo hebben de handen ineen geslagen om nog meer kinderen in aanraking te laten komen met muziekonderwijs. De gezamenlijke organisatie van De Blazersbende i.s.m. Clink was daarin een eerste opzet. Voor al die kinderen die de Blazersbende tekort vonden om een goed beeld te krijgen hoe leuk muziek maken is, is er nu… De Muziekfabriek!

Vervolg op de Blazersbende

In het voorjaar hebben leerlingen van De Marang al op school kennis kunnen maken met een echt muziekinstrument via het project De Blazersbende.

Voor degenen die hierdoor de smaak te pakken hebben gekregen en meer dan 3 noten willen leren spelen pakken Harmonie en Drumfanfare samen door met De Muziekfabriek.

Slechts 25,-

Voor slechts 25,- krijg je 10 muzieklessen in groepsverband met je vriendjes en vriendinnetjes. Ook krijg je een instrument in bruikleen.

Met een diploma en afsluitend concertje op 3 oktober sluiten we het project af. Heb je dan de smaak helemaal te pakken, dan zouden we het natuurlijk erg leuk als je blijft muziekmaken bij een van de twee muziekverenigingen die Angeren rijk is, maar dat zien we tegen die tijd wel weer!

Meld nu je aan! Start op 23 mei 2024

Mail naar opleidingen@harmonie-angeren.nl om deel te nemen aan de Muziekfabriek. We starten op 23 mei 2024

Benieuwd naar ons orkest?

Hieronder krijg je in een kort introductiefilmpje te zien over ons orkest.