Muzikaal genieten tijdens Pannenkoekenconcert!

Op zaterdag 22 juni gaven de jeugdleden van Harmonie Angeren hun eerste échte concert, met als afsluiting: gratis pannenkoeken voor iedereen! Je hoort het goed! Het werd een gezellige middag te worden die smakelijk werd afgesloten. Een gevarieerde lijst met optredens van zowel de beginnende muzikantjes als de wat gevorderde jeugdleden  stond op het programma.

Muzikaal genieten tijdens het pannenkoekenconcert!

Harmonie Angeren heeft op het moment een groot aantal jeugdleden die we vanaf dit seizoen extra in het zonnetje zetten. Daarom sluiten we vanaf nu elk seizoen af met een jeugdconcert waarin onze jeugdleden laten zien wat zij het afgelopen lesjaar hebben geleerd. Daarnaast zullen een aantal gevorderde leden speciale optredens verzorgen om te laten zien wat er in de toekomst voor onze jeugd te wachten staat.

Het concert vond plaats op zaterdagmiddag 22 juni plaats van 15:00 uur tot 17:00 uur in het Dorpshuis in Angeren. De toegang was zoals je van ons gewend bent gewoon gratis, net als de pannenkoeken die we na afloop van het concert serveren aan alle bezoekers!

Enkele foto’s van dit pannenkoekenconcert

[picasa width=”450″ height=”300″ bgcolor=”#ffffff” autoplay=”1″ showcaption=”1″ user=”harmonieangeren@gmail.com” album=”es_20130622Pannenkoekenconcert”]