Lentekriebels 2014

Aan het begin van de middag leek het slechte weer roet in het eten te gooien van het concert tijdens de lentekriebels. Maar precies om 14.00 uur, de tijd waarop het concert gepland stond, brak de zon door en zo werd het alsnog een leuk optreden.

Het orkest speelde nummers van verschillende voorgaande concerten, maar ook een aantal nieuwe nummers die tijdens het aankomend themaconcert gespeeld gaan worden. Ook waren een aantal jeugdleden van de partij die lieten horen wat ze tot nu toe tijdens de muzieklessen hebben geleerd.

Net als vorig jaar zorgde Harmonie Angeren  ervoor dat alles rondom de parkeerplaatsen en de bewaakte fietsenstalling aan het begin van de molenstraat goed verliep. De inkomsten die daaruit zijn voortgekomen worden besteed aan de jeugdopleidingen bij de harmonie.

1471076_724989370855350_332804803_n

De parkeerplaatsen bij het kruispunt van de Jan Joostenstraat en de Molenstraat.