Lentekriebels Concert

Traditioneel wordt de lente in Angeren gestart met het evenement Lentekriebels. De Molenstraat staat dan vol met kraampjes, attracties en vele verenigingen presenteren zich voor het eerst dat jaar in de buitenlucht. Zo ook de harmonie EN de AlsJeMuzikaalBand.

De wat? De AlsJeMuzikaalBand, dat is de naam van ons nieuwe jeugdorkest. Zij beten het spits af om 13:30 op het podium bij Smits Mode & Wonen. Het ging hartstikke goed. En dat voor een eerste optreden!

Daarna was het de beurt aan het harmonieorkest. Hier werd diverse muziek gespeeld en ook was er al een voorproefje te horen voor het spectaculaire concert van 30 mei aanstaande: Soldaat van Angeren.

[picasa width=”600″ height=”400″ bgcolor=”#ffffff” autoplay=”1″ showcaption=”1″ user=”harmonieangeren@gmail.com” album=”es_201503LentekriebelsAlsJeMuzikaalBand”]