200 euro van Anjerfonds

Fotografie: © Thea van den Heuvel /DAPh

Enkele weken geleden ontvingen wij – en nog vijf andere muziekverenigingen uit de provincie Gelderland – van het Prins Bernhard Cultuur Fonds een uitnodiging voor een bijeenkomst op woensdag 20 mei in het gebouw Prinsenhof B, onderdeel van het Provinciehuis te Arnhem. Omdat deze zes verenigingen al meer dan 25 jaar collecteren voor de Anjeractie, mochten wij  ( Mariska, Maria en Marianne) vanmiddag uit handen van de Commissaris van de Koning de heer Cornielje een cheque ter waarde van € 200,00 ontvangen.

Daarna werden wij door hem meegenomen  naar een locatie in de buurt ( het Provinciehuis) waar een kunstzinnige foto werd gemaakt van het hele gezelschap door de fotografe Thea van den Heuvel. Deze foto wordt met een bijgaand persbericht naar alle regionale bladen verzonden, voorafgaand aan de Anjeractie

Het Prins Bernhard Cultuurfonds viert dit jaar haar 75 jarig bestaan en de Anjeractie bestaat in 2015 70 jaar.

Na het nemen van de foto kregen we nog een drankje aangeboden en keerden we huiswaarts.