Kids in Concert 2018

Zondag 25 februari was het Gemeenschapshuis in Huissen-Zand het decor voor Kids in Concert: het concert door de kinderen in opleiding van zowel Harmonie Angeren als Muziekvereniging Volharding. De zaal was zelfs zo vol dat enkele optredens in een andere zaal plaats moesten vinden.

De jeugdslagwerkgroep van Volharding begon het concert dat door Driss en Dorine werd gepresenteerd. Hierna volgde een duo op saxofoon en trompet (Roos en Meijs) en daarna de MusicKids. Zij lieten o.a. op boomwhackers horen wat ze allemaal al kunnen op jonge leeftijd.

Het projectorkest was daarna aan de beurt met o.a. muziek van The Blues Brothers en het nummer Next Christmas.

Na eerst nog een optreden van een blokfluit trad de dwarsfluitgroep op. En het projectorkest sloot weer af. Dit was ook het einde van het project. De jonge muzikanten hebben nu vrijwel allemaal een plekje in de harmonieorkesten van Volharding en Angeren gevonden. Het wachten is weer op een nieuwe lichting jonge muzikantjes om een jeugdorkest te vormen.

Bekijk hier een aantal foto’s!