Angeren Live 2022 groot succes!

100-jarig jubileumfeest was een groot succes!

Wat een feestavond is het geworden! De meer dan 300 aanwezigen zorgden voor een lekker warme zaal, maar dat deerde de muzikanten niet om er vol enthousiasme in te gaan. Vanaf de start om 20:30 met “Celebration” was het één groot feest tot aan een springende zaal om 23:59 bij “Narcotic”.

De verslaggever van De Gelderlander heeft zich ook vermaakt:

Bekijk hier alle fotos
Deze mooie foto’s zijn gemaakt door Paul van Rixtel en Jack van Dalen. Dank!

Het gaat te ver om alle 30 nummers van de avond te benoemen, maar uiteraard waren er ook rustmomentjes met bijvoorbeeld “la chanson de vieux amants” van Brel, gezongen door Marloes Muller. Gingen de telefoonlampjes aan op het podium en in de zaal bij “Make You Feel My Love” (Zang: Hanneke Engels). De zaal kon even lekker ‘rekken en strekken’ bij het ‘dansje’ van “Vlieg met me mee naar de Regenboog” gezongen door Martijn van Vuuren en gespeeld door zowel de Harmonie als De Deurdweilers die daarna het publiek nog vermaakten met hun ‘zwarte cross set’.

Naast veel begeleidingswerk mocht de harmonie o.l.v. Casper Braafhart ook zelf enkele malen uitpakken met spektakelstukken als Innuendo, Children of Sanchez en filmmuziek van The Avengers. Gejuich steeg op in de zaal bij onder andere de vertolking van Pianoman waar Daan van den Broek zowel de zang als de mondharmonica voor zijn rekening nam. En niet minder applaus voor Renske van Wezel na haar zang bij Proud Mary. De combinatie van haar zang met daarbij de begeleiding door de Harmonie en band Dwayne & The Johnsons bouwde hier op naar de finale waarbij alle artiesten, band en orkest met Brand New Day het eerste deel van het programma afsloten.

Want 10 seconden later ging Dwayne & The Johnsons nog een vol uur door waardoor ook de harmonieleden nog even van een feestje konden genieten tot middernacht.

De organisatie, het instuderen van de muziek en ook de ombouw van sportzaal tot concertzaal heeft bloed, zweet en tranen gekost. Maar 100 jaar en 50 jaar is natuurlijk ook heel bijzonder.

Dank aan het publiek voor hun komst. En eenieder die een steentje heeft bijgedragen bij de realisatie van dit concert! We wilden een mooi feestje geven en dat is gezien alle positieve reacties wel gelukt! Wil je nog wat kwijt? Mail naar info@harmonie-angeren.nl of laat een berichtje achter op Facebook.

Graag tot een volgende keer!