Blazersbende concerten 14 februari

Harmonie Angeren en Drumfanfare St. Bavo hebben de handen ineen geslagen om nog meer kinderen in aanraking te laten komen met muziekonderwijs. De gezamenlijke organisatie van De Blazersbende i.s.m. Clink is daarin een eerste opzet.

Muzieklessen op school

In december 2022 en januari/februari 2023 hebben de bovengenoemde organisaties de kinderen op basisschool Marang in Angeren muziekles gegeven. De kinderen kregen een echt muziekinstrument mee naar huis en leerden een aantal noten spelen. Elke week stonden er vrijwilligers van de harmonie en de drumfanfare belangeloos op school om de klank en techniek te verbeteren.

Concerten op 14 februari

Op 14 februari zullen er twee concerten gegeven worden. Hierin zullen de kinderen samen met de Harmonie en Drumfanfare St Bavo laten horen wat ze geleerd hebben.

Er zijn op 14 februari twee concerten: om 13 uur ‘s middags en om 18.30 uur in het Dorpshuis Angeren.

We zijn heel benieuwd!