Blazersbende en Muziekfabriek 2024

17 februari was het grote eindconcert van de Blazersbende. Het Dorpshuis zat weer stampvol met familieleden van de kinderen van basisschool Marang om te luisteren wat de kids de afgelopen weken hadden geleerd. Er was veel enthousiasme in de zaal. Erg mooi om te zien.

Iedere leergroep had een nummer voorbereid. Zo was er een groep die speelde op de P Buzz en een groep op de Dood. De oudste groepen vormden samen de Blazersbende en hadden echte trompetten, klarinetten, saxofoons, baritons en snare drums.

De orkesten van zowel de harmonie als Drumfanfare St Bavo waren ook aanwezig en lieten ieder twee nummers horen. Gezamenlijk met de blazersbende werd Multicolour van de groep Son Mieux gespeeld!

Nu verder met de Muziekfabriek

Voor de kinderen die enthousiast zijn geworden na deze muzieklessen bieden St. Bavo en de Harmonie gezamenlijk vervolglessen aan onder de noemer Muziekfabriek. Geef je snel op!

Er zijn lessen voor groep 3 en 4 (6 lessen voor 20,- euro)
en er zijn lessen voor groep 5 t/m 8 (8 lessen voor 25,-)

Download de flyer voor de Muziekfabriek