Angeren LIVE wordt binnenevenement

Met pijn in ons hart hebben we zojuist de beslissing genomen om Angeren LIVE te verplaatsen naar een binnenlocatie. Al dagen is het weercijfer voor zaterdag een 1, met veel regen en windkracht 4. en De verwachtingen zijn de afgelopen dagen met zoveel mogelijk hoop bekeken. Diverse landelijke en regionale meteorologen zijn vandaag benaderd. Nu de temperatuurverwachting verder omlaag is gegaan (14 graden bij aanvang van het concert en 10 graden tijdens de finale), de windvoorspelling naar windkracht 5 is gestegen en er zowel voor ’s ochtends,  ’s middags als ’s avonds regen is voorspeld,  is de knoop doorgehakt. Het wordt herfstweer.

De ambiance zal in de theaterzaal van het Dorpshuis minder zijn, maar het mooie veelzijdige muzikale programma zal op deze manier overeind blijven en er zal geen doorweekt publiek van de kou naar huis gaan of thuis blijven. Een mooi concert op een leeg veld geeft ook weinig voldoening bij de muzikanten en het verkleumende publiek.

We gaan dus gewoon door! Alleen zal het 3 uur durende non-stop muziekspektakel binnen plaatsvinden. Van Frank Sinatra tot Tina Turner, van U2 tot Frans Duijts, van Stevie Wonder tot Jannes en van ABBA tot Coldplay. Het zal allemaal voorbij komen. Zie http://www.harmonie-angeren.nl/angeren-live

Het is jammer van de 1,5 jaar aan voorbereidingen die we hebben gehad om vergunningen, tribunes, podia, verlichting, sanitair en dergelijke te regelen. Maar liever dat dan dat Angeren LIVE het geheugen in gaat als dat evenement waar iedereen verregend op terug kijkt.

We gaan er een mooi evenement van maken en hopen u graag als bezoeker te zien!!!

Voordeel is nu wel dat we woensdagavond al terecht konden in de grote zaal. De eerste keer dat er zo’n groot evenement wordt gehouden in het vernieuwde Dorpshuis. Hieronder enkele foto’s van de opbouw:

1 antwoord
  1. Jaap. zegt:

Harmonie St. Cesilia nogmaals van harte gefeliciteerd met het 90 jarig jubileum.
    Gisteravond erg genoten van de mooie muziek, het zat organisatorisch zeer goed in elkaar.
    Ik vond dat ‘onze’harmonie trots mag zijn op dit optreden met zeer goede gast artiesten.
    Nogmaals mijn complimenten.
    Jaap.