Buitenconcertje do. 17 sept op de Klets

Wat kijken we ernaar uit om weer voor publiek te spelen! Daarom zijn we voornemens om op donderdagavond 17 september een mini-concert te geven, uiteraard met inachtneming van alle corona-protocollen. De vergunning is binnen, dus het zal plaatsvinden op de Klets. Oftewel in de speeltuin in de Molenstraat.

De muzikanten staan echt te springen als koeien die voor het eerst de wei in mogen om weer een optreden te verzorgen. Er was dit jaar geen spectaculair thema-concert in april, geen Umdracht, geen harmo-voetbalwedstrijd, geen optreden bij de Nijmeegse Vierdaagse. Gelukkig was het Dorpshuis bereid om de zomermaanden open te blijven waardoor we lekker door konden repeteren.

Maar op repetities klinkt er zelden een stimulerend applaus, dus vandaar dat we alle mogelijkheden uit de kast proberen te halen om een laagdrempelig optreden te verzorgen. Met (voor ons) nieuwe muziek van onder andere de Red Hot Chili Peppers, enkele bekende songfestivalhits en de prachtige filmmuziek uit How To Train Your Dragon.

Update 10-9-2020: het gaat door, de vergunning is binnen!

Vergunningsaanvraag is de deur uit

Donderdagavond 17 september
Van 19:00 tot ~20:00
Lokatie: speeltuin in de Molenstraat
Duur? Nee, gratis!
Anders nog iets? Zelf een stoel meenemen! (en een lekker warm dekentje)
Houd je aan de richtlijnen!