17 dec. Kerstconcert live stream

Donderdagavond 17 december kunt u hier live kijken naar ons kerstconcert. Om 20:30 zal onze voorzitter het concert openen, waarna in een half uurtje een aantal mooie muziekstukken voorbij zullen komen waaronder natuurlijk ook kerstmuziek.

De Harmonie uit Angeren heeft, net als iedereen, de activiteiten als gevolg van corona op een laag pitje moeten zetten en heeft de afgelopen tijd daardoor niet naar buiten kunnen treden. Desondanks ziet de vereniging kans om dit jaar nog éénmaal (letterlijk) van zich te laten horen. Op donderdag 17 december a.s. neemt het orkest een voor haar nieuw fenomeen ter hand: live streamen.

Sinds enkele weken mag er weer voorzichtig gerepeteerd worden. En die gelegenheid grijpt de vereniging aan om u in deze donkere tijden muzikaal een hart onder de riem te steken. Het optreden, wat ongeveer een halfuur gaat duren, zal live via internet uitgezonden worden. Iedereen die om 20.30 uur heeft ingelogd op www.harmonie-angeren.nl zal dan kunnen ervaren waar het orkest de recente repetities voor heeft benut.
De vereniging wenst u veel luisterplezier.

Bekijk het concert hieronder

Het orkest zal uiteraard in de 1,5 meter opstelling zitten en we hopen natuurlijk dat er geen quarantaine-gevallen zijn, maar bij ons geldt ‘safety first’!

Graag tot donderdag!

Een persoonlijke complimentje of bedankje na afloop is lastig, maar we vinden het altijd leuk om een reactie op Facebook te lezen of onder dit bericht!

Oliebollen op 30 december

Ook bent u gewend dat wij rond Oud&Nieuw langs de deuren komen met oliebollen. Ook wederom vanwege Corona pakken we dit nu anders aan. De oliebollen en overheerlijke appelbeignets zijn dit jaar te bestellen op deze site en vervolgens op 30 december af te halen aan de Molenstraat 15 in Angeren. (Voorheen “Smits Mode”) of we brengen ze persoonlijk thuis als u dat fijn vindt.