Jubileumaanbieding Muzieklessen

Muzieklessen in Angeren

Harmonie Angeren bestaat 100 jaar en biedt al 100 jaar muziekles aan voor alle kinderen uit Angeren. Tegenwoordig door professioneel geschoolde docenten. Van klarinet tot drums en van trompet tot trombone. Muzieklessen zijn goed voor de ontwikkeling van kinderen. Het is niet voor niks dat Koningin Maxima zich hier sterk voor maakt.

Muzieklessen op maat

Voor iedere leeftijd zijn er mogelijkheden die passen bij wat het kind aankan. Voor groep 3 is er de gratis cursus MusicKids: spelenderwijs kennis maken met muziek. In groep 4 kunnen kinderen deelnemen aan de blokfluitlessen en vanaf groep 5 kan al een echt instrument gespeeld worden.

Jubileumaanbieding

In dit jubileumjaar is voor de muzieklessen van groep 5 t/m 8 een speciale jubileumactie in het leven geroepen:

10 muzieklessen voor 50 euro.

Jubileumaanbieding

De Musickids is zoals altijd gratis. De blokfluitlessen kosten 100 euro per jaar.

Niet is te gek!

Harmonie Angeren is een bruisende vereniging, die onder het mom van “Niets is te gek” het publiek elk jaar weet te verrassen met indrukwekkende concerten. De leden van de harmonie zijn van basisschoolleeftijd tot 70+. Muziek brengt mensen samen en daardoor is de saamhorigheid groot in deze gezellige en open club. Kun je al een instrument bespelen en lijkt dit je wat? Kom ook eens kijken op de donderdagavond in Dorpshuis Angeren! Mail naar opleidingen@harmonie-angeren.nl.