Voetbalwedstrijd Angeren – GVA 3-2

Wat fijn dat er weer een voetbalwedstrijd met publiek was in Angeren! Tijdens een heerlijke zomeravond vond de aftrap van het nieuwe voetbalseizoen plaats en traditiegetrouw was de harmonie hier bij om het geheel muzikaal te omlijsten. Ook voor ons orkest was dit het eerste optreden sinds bijna een jaar na het openluchtconcert in de Molenstraat.

Angeren won deze wedstrijd met 3-2. Het werd nog even spannend in de slotminuten, want de riante 3-0 voorsprong werd aan het eind van de 2e helft een heel stuk kleiner. Gelukkig wist de Angerse verdediging stand te houden en was de wedstrijd in de pocket.

Iedereen hartelijk bedankt voor het kopen van de loten en we zien jullie graag terug tijdens een van onze concerten! En voetballers veel succes dit seizoen!

Heb jij ook net de boot gemist met de lootverkoop? Onze heerlijke biertjes zijn nog steeds verkrijgbaar.